Değerli arıcı meslektaşlarımız Tuncay ve Oktay Erdem kardeşleri ziyarete Rizeli arıcı misafirimiz Salih bey yeğeni Ali Türk ve ben hep beraber gittikBilgi ve dostluk açısından çok güzel bir gün oldu.
9 Mart 2008 Pazar
İst- Beykoz ve Erdem kardeşlerin arılığını ziyaret
Değerli arıcı meslektaşlarımız Tuncay ve Oktay Erdem kardeşleri ziyarete Rizeli arıcı misafirimiz Salih bey yeğeni Ali Türk ve ben hep beraber gittikBilgi ve dostluk açısından çok güzel bir gün oldu.
8 Mart 2008 Cumartesi
Arılara bakım ,formik asit uygulaması ve misafirimiz Salih bey
4 gün boyunca meteoroloji sayfasını takip ederek program yaptık ama maalesef hava sıcaklığı istenilen dereceye çıkmayınca ,arılıkta yapılacak işler hep ertelenmek zorunda kaldı,bugün herşey istediğimiz düzeyde olunca formik asit uygulaması ve kontrol yapabilme fırsatım oldu.Formik asiti halıflekste kestiğim parçaların üzerine 5 cc dökerek uyguladım.5 Mart 2008 Çarşamba
İlkbahar gelince her alanda faaliyetlerde hız kazanıyor
Hava sıcaklığı müsait olunca ilk işimiz tabiiki arıları kontrol etmek oluyor,onların faaliyetlerini gözlemlemek insanı dinlendiriyor29 Şubat 2008 Cuma
Gebze Ziraat Odasını ziyaretim
Gebze Ziraat Odası Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Ersan Çelik beyi ziyaret etmemdeki amaç arılarının son durumları hakkında ve çiftçilerle ilgili yeni düzenlemeler olup olmadığı hakkında bilgi almaktı.Bu arada sayın başkanımızın düşerek elini incittiğini öğrendim,kendisine geçmiş olsun dileklerimi iletiyor,acil şifalar diliyorum.Ayrıca bizlere her türlü sorunumuzu çözmede yardımcı olan Sayın Atiye Kaplan ve Elif Güneş hanımefendilerede en derin şükranlarımı sunuyor,işlerinde olağanüstü başarılar diliyorum.27 Şubat 2008 Çarşamba
Başkanımızın objektifinden Gebze çalışmaları
26 Şubat 2008 Salı
Kültür ve sanat Etkinlikleri
Gesmek tarafından düzenlenen Kültür ve Sanat etkinlikleri şölenine eşiminde kursiyer olması nedeniyle davetli olduğumuz diploma törenine katıldık,orada dikkatimi çeken liseden sınıf arkadaşım değerli ressam Erdem Güneş beyin ve diğer kursiyerlerin yapmış oldukları eserleri gezdim ve aşağıdaki yağlıboya,suluboya,karakalem,karografi,teship,hat,ebru dalındaki eserleri görüntüledim.25 Şubat 2008 Pazartesi
Bahar hazırlıkları devam ediyor
Bu kardeşimiz Yağcılar köyü sakinlerinden Sinan Cevher,kendisini bugün tebrik ettim,sebebi ise benim arılığın yanındaki tarlalarına fiğ ekmesiydi.Bizim ricalarımızı kırmadığı için tekrar minnet duygularımı iletiyor,işlerinde başarılar diliyor,seneyede korunga ve yonca türü bitkiler ekmesini bekliyorum.Bol ürün alması dileklerimle...
Arılığımın yanındaki yabani fındıkların püskülleri ve arılar dikkatimi çekti,faaliyet tüm hızıyla devam ediyor.

Sevgimizi paylaştığımız kedimiz ve köpeğimiz,son yavrulayan koyunumuzda ikiz yaptı ama makinamın flaşı pil yetersizliğinden çalışmadı. Köpeğim parazitleri boynumdan yok et diye yalvarıyor.


Kek durumlarını kontrol amaçlı bakım yaptığımda,geneline yakının kekleri bitirdiklerini sevinerek gözlemledim ve takviye yaptım.Tüm beklentimiz bu emeklerin kat be kat fazlasının bize geri dönmesi.

Üzüldüğüm nokta kekleri kağıt içinde verdiğimden dolayı arıların,parçaladıkları kağıtları binbirzahmetle dışarı çıkarmak için uğraşmalarıydı,demekki bazı olaylar yaşanarak daha güzel öğreniliyor.Ayrıca yavru durumlarının güzel olmasıda bizi ,beklentilerimizin boşa çıkmayacağı konusunda ümitlendirdi.
24 Şubat 2008 Pazar
Başkanımızın ziyareti
Zonguldak Arıcılar Birliği Başkanı Sayın Selahattin Güney Gebzeye gelerek bizlere nezaket ziyaretinde bulundular.Mesleğin üstadlarından olan Sayın Güneyi aramızda görmek bizleri son derece memnun etti,onu yakalamışken tecrübelerinden yararlanmamamız düşünülemezdi,bizde öyle yaptık ,hal hatır sorma olayından sonra doğruca sayın Ali Türkün arılığına gidip tecrübesini orda göstermesini sağladık.
Kovan başı gözlemleme başladı,hava ısısıda müsait olunca yapacağımız işlerde bir engel kalmadı.


Kekleri kontrol edildi yeni ilave kekler verildi

Bahara hazırlık başlamış kovanlarda,yumurtalar çoğaldığına göre,güzel bir gelecek bizleri bekliyor demektir.

Daha sonra sayın Başkanı Kaynarcaya bıraktık,sohbetimiz,bilgilenmemiz bana göre çok mükemmel oldu.Kitaptan 10 seferde okuyup öğrenebildiğiniz bilgileri uygulamalı olarak yaptığınızda unutmanız mümkün değil,gönül arzu ediyorki,hep böyle güzel bilgi paylaşımı ve pratik uygulamalar yapılabilse,Sayın Başkanımıza bizleri onore ettiğinden ve değerli bilgilendirmelerinden dolayı şükranlarımı sunuyorum.
Kovan başı gözlemleme başladı,hava ısısıda müsait olunca yapacağımız işlerde bir engel kalmadı.

Kekleri kontrol edildi yeni ilave kekler verildi

Bahara hazırlık başlamış kovanlarda,yumurtalar çoğaldığına göre,güzel bir gelecek bizleri bekliyor demektir.

Daha sonra sayın Başkanı Kaynarcaya bıraktık,sohbetimiz,bilgilenmemiz bana göre çok mükemmel oldu.Kitaptan 10 seferde okuyup öğrenebildiğiniz bilgileri uygulamalı olarak yaptığınızda unutmanız mümkün değil,gönül arzu ediyorki,hep böyle güzel bilgi paylaşımı ve pratik uygulamalar yapılabilse,Sayın Başkanımıza bizleri onore ettiğinden ve değerli bilgilendirmelerinden dolayı şükranlarımı sunuyorum.
21 Şubat 2008 Perşembe
Kar yağışının kesilmesinin ardından arılık kontrolü
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)



























