14 Şubat 2008 Perşembe

Güzel ve faydalı teşebbüs

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü,Şileye bağlı Değirmençayırı köyü İlkokuluna ,ürettikleri çiçekleri alma garantisiyle çiçek serası yapmış teşebbüs açısından,genç beyinlerin henüz eğitim alırken üretime katkıları olması nedeniyle,okul bütçesine katkı olması açısından ,çevreye olan faydaları yönünden ,tüm oluşumda etkisi olanları kutlamak istiyorum.Demekki insanlar düşündükçe olumlu ve yapıcı fikirler ortaya çıkabiliyor.Tabiiki zirveden kopan kartopu düzlüğe ininceye kadar büyüyüp dev bir şekil alacaktır.Toplumumuzdaki olmaz,yapılmaz,yürümez klasik anlayışın yerini devamlı araştırıcı,kendini yenileyen (Beynini güncelleyen) kişilerin çoğalmasını gönülden istiyorum.Çağımızın araştırma,geliştirme,bilgilenme toplumu (bilişim çağı) olduğunu hibir zaman unutmamalıyız.Bir başka sevindirici konu ise Şile İlçe Tarım Müdürlüğünün isteyen kişiler 40 adet ceviz ve kiraz fidanı vermesi oldu.Ben olayı öğrenince Gebze Tarım İlçe Müdürümüz İbrahim Gültekin beye gittim,İstanbul bölgesi böyle bir aktivite içine girmiş,Kocaeli bölgesinde böyle bir uygulamanın olup olmadığını sordum,üzülerek olmadığını öğrendim,ama rüzgar çıktıysa mutlaka bizede ulaşır dileklerimi ve isteklerimi muhafaza ediyorum.Böyle topluma ve çevreye faydalı faaliyetlerin tüm Türkiyeye yayılması dileklerimle,katkısı olanların tümüne teşekkür ediyor,kolaylıklarve ürün sahiplerine bol verimli bir yıl diliyorum.

Hiç yorum yok: